- Tytuł pełny:
- Modele strategii marketingowych : wybrane ujęcia paradygmatyczne i sektorowe : praca zbiorowa / pod redakcją Leszka Żabińskiego ; Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego
- Autorzy:
- Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego (Katowice)
- Współtwórcy:
- Żabiński, Leszek. Redaktor
Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego (Katowice). Wydawnictwo Uczelniane. Wydawca - Wydawca:
- Katowice : Wydawnictwo Uczelniane Akademii Ekonomicznej
- Rok wydania:
- 2000
- Seria:
- Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego
- Zawartość serii:
- Prace Naukowe - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego
- Opis fizyczny:
- 310 stron : ilustracje ; 25 cm
- ISBN:
- 8372461163
- Uwagi:
- Bibliografia na stronach 293-302
Streszczenie oraz spis treści również w języku angielskim - Temat:
- Marketing strategiczny.
- Książka