- Tytuł pełny:
- Niewidzialny dotyk : cztery klucze do nowoczesnego marketingu / Harry Beckwith ; [tł.: Aleksandra Podsiadlik]
- Wariant tytułu:
- Tyt. oryg.: Invisible touch : the four keys to modern marketing
- Autorzy:
- Beckwith, Harry (1949- )
- Współtwórcy:
- Podsiadlik, Aleksandra. Tł.
Grupa Wydawnicza Helion. Wydawca - Wydawca:
- Gliwice : Wydawnictwo Helion
- Rok wydania:
- cop. 2006
- Seria:
- Onepress Exclusive
- Zawartość serii:
- Onepress Exclusive
- Opis fizyczny:
- 234 s. ; 22 cm
- ISBN:
- 8324603018
- Uwagi:
- Na okł. oraz k. tyt.: Naucz się spełniać oczekiwania klienta. Zaplanuj odpowiednią politykę cenową. Wypromuj silną markę. Stwórz rozpoznawalny wizerunek. Utrzymuj relacje z klientami
- Temat:
- Marketing usług - poradniki.
- Książka