- Tytuł pełny:
- Orientacje marketingowe podmiotów gospodarczych : podstawy teoretyczno-metodyczne, kierunki badań : praca zbiorowa / pod red. Leszka Żabińskiego
- Współtwórcy:
- Żabiński, Leszek. Red.
Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego (Katowice). Wydawnictwo Uczelniane. Wydawca - Wydawca:
- Katowice : Wydaw. Uczelniane AE
- Rok wydania:
- 1999
- Seria:
- Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego
- Zawartość serii:
- Prace Naukowe - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego
- Opis fizyczny:
- 214, [1] s. : rys., wykr. ; 23 cm
- ISBN:
- 8372460736
- Uwagi:
- Zawiera ref. wygłoszone na konferencji problemowej nt. "Orientacje marketingowe podmiotów gospodarczych w sektorach rozwojowych i innowacyjnych. Podstawy teoretyczno-metodyczne, kierunki badań", która odbyła sie 8 marca 1999 r w Katowicach
Spis treści również ang - Temat:
- Marketing - konferencje.
- Książka