- Tytuł pełny:
- Pierwsze 90 dni : strategie zapewniające sukces każdemu liderowi / Michael Watkins ; [tł.: Monika Szczęsny, Barbara Profaska] ; Harvard Business School Press
- Wariant tytułu:
- Tyt. oryg.: First 90 days : critical success strategies for new leaders at all levels
- Autorzy:
- Watkins, Michael (1956- )
- Współtwórcy:
- Szczęsny, Monika. Tł.
Profaska, Barbara. Tł.
Grupa Wydawnicza Helion. Wydawca - Wydawca:
- Gliwice : Wydawnictwo Helion
- Rok wydania:
- cop. 2006
- Seria:
- Onepress VIP
- Zawartość serii:
- Onepress VIP
- Opis fizyczny:
- 262, [1] s. : il. ; 22 cm
- ISBN:
- 8324601589
- Uwagi:
- Na okł. i k. tyt.: Prezydent jest oceniany po stu dniach, menedżer - po dziewięćdziesięciu. Przygotuj się do nowych obowiązków. Oceń obiektywnie wyzwania i szanse powodzenia. Zdobądź poparcie podwładnych i zwierzchników
Bibliogr. s. [251]-252. Skorowidz - Temat:
- Kreatywność (biznes) - poradniki.
Samorealizacja - poradniki.
Sukces w biznesie - poradniki.
Rozwój osobowości - poradniki. - Książka