Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Praxishandbuch Internationales Marketing

Tytuł pełny:
Praxishandbuch Internationales Marketing / hrsg. Thomas Heilmann ; Scholz and Friends Group
Współtwórcy:
Heilmann, Thomas (1964- ). Redaktor
Wydawca:
Wiesbaden : Gabler Verlag
Rok wydania:
2006
Opis fizyczny:
612 s. : il. ; 24 cm
ISBN:
3834900389
Uwagi:
Bibliogr. po rozdz
Temat:
Rynki eksportowe.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00950cam|a2200241#i#4500
001 0042100130295
003 KAT U, KAT 001
005 20220202041804.1
008 101012s2006###########g#####|000#0#ger#c
020 %a 3834900389
035 %a IDWydania65819
040 %a KAT 001 %c KAT 001 %e PNN
041 0 %a ger
245 0 0 %a Praxishandbuch Internationales Marketing / %c hrsg. Thomas Heilmann ; Scholz and Friends Group.
260 %a Wiesbaden : %b Gabler Verlag, %c 2006.
300 %a 612 s. : %b il. ; %c 24 cm.
504 %a Bibliogr. po rozdz.
650 # %a Rynki eksportowe.
700 1 # %a Heilmann, Thomas %d (1964- ). %e Redaktor
856 4 0 %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/index.php?r=site/recorddetail&id=0042100130295 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 3-8349-0038-9

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
8899
Nr inwentarza:
zMARK 8899
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz