Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Principles of services marketing

Tytuł pełny:
Principles of services marketing / Adrian Palmer
Autorzy:
Palmer, Adrian (1955- )
Wydawca:
London : McGraw-Hill Publishing Company
Wydanie:
2nd ed
Rok wydania:
1998
Opis fizyczny:
X, 371 s : il. ; 25 cm
ISBN:
0077094387
Uwagi:
Bibliogr. s. 355-363. Indeks
Temat:
Marketing usług.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01031cam|a2200253#i#4500
001 0042100130386
003 KAT U, KAT 001
005 20190409082020.9
008 101012s1998###########g#####|000#0#eng#c
020 %a 0077094387
035 %a IDWydania39720
040 %a KAT 001 %c KAT 001 %e PNN
041 0 %a eng
100 1 %a Palmer, Adrian %d (1955- ).
245 1 0 %a Principles of services marketing / %c Adrian Palmer.
250 %a 2nd ed.
260 %a London : %b McGraw-Hill Publishing Company, %c 1998.
300 %a X, 371 s : %b il. ; %c 25 cm.
504 %a Bibliogr. s. 355-363. Indeks.
650 # %a Marketing usług.
856 4 0 %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/index.php?r=site/recorddetail&id=0042100130386 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 0-07-709438-7

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
5297
Nr inwentarza:
zMARK 5297
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz