Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Przesłanki i narzędzia podejmowania decyzji marketingowych

Full title:
Przesłanki i narzędzia podejmowania decyzji marketingowych / red. nauk. Halina Szulce
Co-authors:
Szulce, Halina. Red.
Akademia Ekonomiczna (Poznań). Wydawnictwo. Wydawca
Publisher:
Poznań : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej
Publication Year:
2000
Publication series:
Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ; 1
Content series:
Zeszyty Naukowe - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu 1641-2168 1
Physical description:
151 s. : il. ; 24 cm
ISBN:
8388222007
Subject:
Marketing - podejmowanie decyzji.
Book
library suggestion
LDR 01523cam#a2200349#i#4500
001 0042100131710
003 KAT U, KAT 001
005 20220830211442.7
008 080422s2000####pl#a#########|000#0#pol#c
020 %a 8388222007
035 %a xx001106801
035 %a (NUKAT)vtls001106801
040 %a OLSZT 003/WO %c OLSZT 003/WO %d OLSZT 003/KBs
245 0 0 %a Przesłanki i narzędzia podejmowania decyzji marketingowych / %c red. nauk. Halina Szulce.
260 # %a Poznań : %b Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, %c 2000.
300 %a 151 s. : %b il. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ; %v 1
650 # %a Marketing %x podejmowanie decyzji.
700 1 # %a Szulce, Halina. %e Red.
710 2 # %a Akademia Ekonomiczna (Poznań). %b Wydawnictwo. %4 pbl
830 0 %a Zeszyty Naukowe - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu %x 1641-2168 %v 1
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0042100131710 %9 LinkOPAC
920 %a 83-88222-00-7
982 %a 339.138 %c PRZESŁANKI I %d SZULCE, H. %z Marketing

Items available on-site only

Location:
CINiBA
Shelving location:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Call number:
339.138
PRZESŁANKI I
SZULCE, H.
Inventory number:
G 195646
Accessed only on-site

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form