Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rewolucyjne pomysły : zasady marketingu nowych produktów i usług

Tytuł pełny:
Rewolucyjne pomysły : zasady marketingu nowych produktów i usług / Guy Kawasaki ; przy współpr. Michele Moreno ; [tł.: Katarzyna Marcinkowska]
Wariant tytułu:
Tyt. oryg.: Rules for revolutionaries : the capitalist manifesto for creating and marketing new products and services
Autorzy:
Kawasaki, Guy (1954- )
Moreno, Michele
Współtwórcy:
Marcinkowska, Katarzyna. Tł.
Grupa Wydawnicza Helion. Wydawca
Wydawca:
Gliwice : Helion
Rok wydania:
cop. 2006
Seria:
Onepress VIP
Zawartość serii:
Onepress VIP
Opis fizyczny:
249 s. ; 22 cm
ISBN:
8324603417
Uwagi:
Na okł. i s. tyt. : Kiedy można wykrzyknąć "Eureka!"? Jak stwarzać bodźce, które pomogą ludziom zaakceptować nowe rozwiązania? Wizje, które zmieniły rzeczywistość: Amazon.com, Dell, Hallmark, Gillette
Z tyłu okł.: Książki klasy business
Temat:
Produkty nowe - komercjalizacja.
Produkty nowe - zarządzanie.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02222cam#a2200457#i#4500
001 0042100133866
003 KAT U, KAT 001
005 20221206060904.5
008 061106s2006####pl#a#########|001#0#pol#c
020 %a 8324603417
035 %a zz2006957488
035 %a (NUKAT)vtls000787084
040 %a WA 14/MB %c WA 14/MB %d WA 14/MB %d KR 93/MKs
041 1 # %a pol %h eng
100 1 %a Kawasaki, Guy %d (1954- ).
245 1 0 %a Rewolucyjne pomysły : %b zasady marketingu nowych produktów i usług / %c Guy Kawasaki ; przy współpr. Michele Moreno ; [tł.: Katarzyna Marcinkowska].
246 1 # %i Tyt. oryg.: %a Rules for revolutionaries : %b the capitalist manifesto for creating and marketing new products and services
260 # %a Gliwice : %b Helion, %c cop. 2006.
300 %a 249 s. ; %c 22 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Onepress VIP
500 %a Na okł. i s. tyt. : Kiedy można wykrzyknąć "Eureka!"? Jak stwarzać bodźce, które pomogą ludziom zaakceptować nowe rozwiązania? Wizje, które zmieniły rzeczywistość: Amazon.com, Dell, Hallmark, Gillette.
500 %a Z tyłu okł.: Książki klasy business.
650 # %a Produkty nowe %x komercjalizacja.
650 # %a Produkty nowe %x zarządzanie.
700 1 # %a Moreno, Michele.
700 1 # %a Marcinkowska, Katarzyna. %e Tł.
710 2 # %a Grupa Wydawnicza Helion. %4 pbl
830 0 %a Onepress VIP
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0042100133866 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-246-0341-7
982 %a 658.6/.8 %c KAWASAKI, G. %d REWOLUCYJNE %z Organizacja i technika handlu. Towary. Usługi

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
43340
Nr inwentarza:
zBOND 43340
Dostępny

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 6 - Nauki Stosowane - POZIOM 1
Sygnatura:
658.6/.8
KAWASAKI, G.
REWOLUCYJNE
Nr inwentarza:
G 184519
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz