Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Social marketing in the 21st century

Tytuł pełny:
Social marketing in the 21st century / Alan R. Andreasen
Autorzy:
Andreasen, Alan R. (1934- )
Wydawca:
Thousand Oaks : Sage
Rok wydania:
cop. 2006
Opis fizyczny:
XI, 264 s. ; 23 cm
ISBN:
1412916348
Uwagi:
Bibliogr. s. 237-252. Indeks
Temat:
Marketing społeczny.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00933cam|a2200241#i#4500
001 0042100135802
003 KAT U, KAT 001
005 20170810213549.4
008 101013s2006###########g#####|000#0#eng#c
020 %a 1412916348
035 %a IDWydania63183
040 %a KAT 001 %c KAT 001 %e PNN
041 0 %a eng
100 1 %a Andreasen, Alan R. %d (1934- ).
245 1 0 %a Social marketing in the 21st century / %c Alan R. Andreasen.
260 %a Thousand Oaks : %b Sage, %c cop. 2006.
300 %a XI, 264 s. ; %c 23 cm.
504 %a Bibliogr. s. 237-252. Indeks.
650 # %a Marketing społeczny.
856 4 0 %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/index.php?r=site/recorddetail&id=0042100135802 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 1-4129-1634-8

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
8462
Nr inwentarza:
zMARK 8462
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz