Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strategic marketing : an introduction

Tytuł pełny:
Strategic marketing : an introduction / Tony Proctor
Autorzy:
Proctor, Tony
Wydawca:
London ; New York : Routledge
Wydanie:
2nd ed
Rok wydania:
2008
Opis fizyczny:
XII, 335 s. : il. ; 25 cm
ISBN:
9780415458177
Uwagi:
Bibliogr. s. 317-330. Indeks
Temat:
Marketing strategiczny - podręczniki.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00980cam|a2200253#i#4500
001 0042100137364
003 KAT U, KAT 001
005 20170810213706.7
008 101013s2008###########g#####|000#0#eng#c
020 %a 9780415458177
035 %a IDWydania70227
040 %a KAT 001 %c KAT 001 %e PNN
041 0 %a eng
100 1 %a Proctor, Tony.
245 1 0 %a Strategic marketing : %b an introduction / %c Tony Proctor.
250 %a 2nd ed.
260 %a London ; %a New York : %b Routledge, %c 2008.
300 %a XII, 335 s. : %b il. ; %c 25 cm.
504 %a Bibliogr. s. 317-330. Indeks.
650 # %a Marketing strategiczny %v podręczniki.
856 4 0 %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/index.php?r=site/recorddetail&id=0042100137364 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-0-415-45817-7

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
9603
Nr inwentarza:
zMARK 9603
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz