- Tytuł pełny:
- Strategiczny marketing w rozwoju jednostki terytorialnej / Wanda Langer
- Autorzy:
- Langer, Wanda
- Wydawca:
- Katowice : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego
- Rok wydania:
- cop. 2006
- Seria:
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach
- Zawartość serii:
- Prace Naukowe - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego
- Opis fizyczny:
- 314 s. : il. ; 24 cm
- ISBN:
- 8372460516
- Uwagi:
- Bibliogr. s. 289-309
- Temat:
- Marketing strategiczny - podręczniki akademickie.
Marketing terytorialny - Polska - Podkarpackie, Województwo (1999- ).
Marketing terytorialny - podręczniki akademickie.
Podkarpackie, Województwo (Polska ; 1999- ) - sytuacja gospodarcza. - Książka