- Tytuł pełny:
- Strategie marketingowe na wybranych rynkach : aspekty teoretyczne i praktyczne zastosowania w organizacjach non profit : praca zbiorowa / pod red. Krystyny Śliwińskiej
- Współtwórcy:
- Śliwińska, Krystyna (1950- ). Red.
Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego (Katowice). Wydawnictwo Uczelniane. Wydawca - Wydawca:
- Katowice : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego
- Rok wydania:
- 2009
- Seria:
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach
- Zawartość serii:
- Prace Naukowe - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego
- Opis fizyczny:
- 133 s. : il. ; 24 cm
- ISBN:
- 9788372465887
- Uwagi:
- Bibliogr. s. 127-133
- Temat:
- Organizacje non profit - marketing.
- Książka