- Повна назва:
- Strategie marketingowe w osiąganiu przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej / Janina Harasim
- Автори:
- Harasim, Janina
- Співавтори:
- Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego (Katowice). Wydawnictwo Uczelniane. Wydawca
- Видавець:
- Katowice : Wydaw. AE
- Дата публікації:
- 2003
- Серія:
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego
- Зміст серії:
- Prace Naukowe - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego
- Фізичний опис:
- 282 s. : wykr. ; 25 cm
- ISBN:
- 8372462828
- Зауваження:
- Bibliogr. s. 257-278
- Тема:
- Marketing bankowy - Polska.
Usługi finansowe - innowacje - Polska.
Konkurencyjność (ekonomia). - Книга