Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strategie und technik der Markenfuhrung

Tytuł pełny:
Strategie und technik der Markenfuhrung / Franz-Rudolf Esch
Autorzy:
Esch, Franz-Rudolf
Wydawca:
Munchen : Verl. Franz Vahlen
Wydanie:
4 uberarb. und erw. Aufl
Rok wydania:
2007
Opis fizyczny:
XXXIV, 692 s. : il. ; 25 cm
ISBN:
9783800633890
Uwagi:
Bibliogr. s. 625-273. Indeksy
Temat:
Branding (marketing).
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01043cam|a2200253#i#4500
001 0042100137595
003 KAT U, KAT 001
005 20170810213717.7
008 101013s2007###########g#####|000#0#ger#c
020 %a 9783800633890
035 %a IDWydania65738
040 %a KAT 001 %c KAT 001 %e PNN
041 0 %a ger
100 1 %a Esch, Franz-Rudolf.
245 1 0 %a Strategie und technik der Markenfuhrung / %c Franz-Rudolf Esch.
250 %a 4 uberarb. und erw. Aufl.
260 %a Munchen : %b Verl. Franz Vahlen, %c 2007.
300 %a XXXIV, 692 s. : %b il. ; %c 25 cm.
504 %a Bibliogr. s. 625-273. Indeksy.
650 # %a Branding (marketing).
856 4 0 %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/index.php?r=site/recorddetail&id=0042100137595 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-3-8006-3389-0

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
8898
Nr inwentarza:
zMARK 8898
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz