- Tytuł pełny:
- Symbolika produktu w systemie komunikacji marketingowej : studium teoretyczno-metodologiczne / Adam Sagan
- Autorzy:
- Sagan, Adam (1963- )
- Współtwórcy:
- Akademia Ekonomiczna (Kraków). Wydawnictwo Uczelniane. Wydawca
Akademia Ekonomiczna (Kraków). Wydawnictwo. Wydawca - Wydawca:
- Kraków : Wydaw. AE
- Rok wydania:
- 2003
- Seria:
- Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie. Seria Specjalna: Monografie, 0209-1674 ; nr 160
- Zawartość serii:
- Zeszyty Naukowe - Akademia Ekonomiczna w Krakowie. Seria Specjalna, Monografie 0209-1674 nr 160
- Opis fizyczny:
- 211 s. : rys., wykr. ; 24 cm
- ISBN:
- 8372521891
- Uwagi:
- Bibliogr. s. 184-198
Streszcz. ang - Temat:
- Komunikacja marketingowa.
Towary markowe.
Znaki handlowe - aspekt symboliczny. - Książka