- Tytuł pełny:
- Systemy promocji przedsiębiorstw na polskim rynku : struktury i funkcjonowanie / Marek Drzazga
- Autorzy:
- Drzazga, Marek
- Współtwórcy:
- Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego (Katowice). Wydawnictwo Uczelniane. Wydawca
- Wydawca:
- Katowice : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego
- Rok wydania:
- 2004
- Seria:
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach
- Zawartość serii:
- Prace Naukowe - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego
- Opis fizyczny:
- 237 s. : wykr. ; 25 cm
- ISBN:
- 8372463417
- Uwagi:
- Bibliogr. s. 227-234
- Temat:
- Komunikacja marketingowa.
Przedsiębiorstwa - Polska - 1990-.
Gospodarka rynkowa - Polska - 1990-.
Komunikacja marketingowa
Promocja handlowa
Marketing
Przedsiębiorstwo handlowe
Polska - Książka