Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The philosophy of branding : great philosophers think brands

Tytuł pełny:
The philosophy of branding : great philosophers think brands / Thom Braun
Autorzy:
Braun, Thom (1953- )
Wydawca:
London ; Sterling : Kogan Page
Rok wydania:
2004
Opis fizyczny:
192 s. : il. ; 19 cm
ISBN:
0749441933
Temat:
Zarządzanie produktem - filozofia.
Nazwa firmy - filozofia.
Branding (marketing) - filozofia.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01378cam#a2200349#i#4500
001 0042100140222
003 KAT U, KAT 001
005 20220830212721.7
008 100121s2004####xxka#########|000#0#eng#c
020 %a 0749441933
035 %a xx001511352
035 %a (NUKAT)vtls001511352
040 %a GD U/Iza %c GD U/Iza %d GD U/EPs
044 %a xxk %a xxu
100 1 %a Braun, Thom %d (1953- ).
245 1 4 %a The philosophy of branding : %b great philosophers think brands / %c Thom Braun.
260 # %a London ; %a Sterling : %b Kogan Page, %c 2004.
300 %a 192 s. : %b il. ; %c 19 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
650 # %a Zarządzanie produktem %x filozofia.
650 # %a Nazwa firmy %x filozofia.
650 # %a Branding (marketing) %x filozofia.
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0042100140222 %9 LinkOPAC
920 %a 0-7494-4193-3
982 %a 659.1 %c BRAUN, T. %d PHILOSOPHY OF %z Reklama

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 6 - Nauki Stosowane - POZIOM 1
Sygnatura:
659.1
BRAUN, T.
PHILOSOPHY OF
Nr inwentarza:
G 181655
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz