- Tytuł pełny:
- Współczesne obszary marketingu : materiały z II warsztatów doktorskich zorganizowanych przez Akademię Ekonomiczną w Krakowie oraz Akademię Ekonomiczną im. Karola Adamieckiego w Katowicach, (Ustroń, 24-26 XI 2000 r.) / pod red. Andrzeja Szromnika
- Autorzy:
- Akademia Ekonomiczna (Kraków)
Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego (Katowice) - Współtwórcy:
- Szromnik, Andrzej (1948- ). Red.
Akademia Ekonomiczna (Kraków). Wydawnictwo. Wydawca - Wydawca:
- Kraków : Wydaw. AE
- Rok wydania:
- 2002
- Opis fizyczny:
- 244 s. : il. ; 24 cm
- ISBN:
- 8372521220
- Uwagi:
- Bibliogr. przy ref
Streszcz. ang. przy ref - Temat:
- Marketing - konferencje.
- Książka