- Tytuł pełny:
- Zachowania konsumentów na rynku : pomocnicze materiały dydaktyczne / Jadwiga Berbeka, Agata Niemczyk ; Akademia Ekonomiczna w Krakowie
- Autorzy:
- Berbeka, Jadwiga
Niemczyk, Agata - Współtwórcy:
- Akademia Ekonomiczna (Kraków). Wydawnictwo Uczelniane. Wydawca
- Wydawca:
- Kraków : Wydawnictwo Uczelniane Akademii Ekonomicznej
- Rok wydania:
- 1997
- Opis fizyczny:
- 65, [1] s. : il. ; 24 cm
- ISBN:
- 8387239267
- Uwagi:
- Bibliogr. s. [66]
Dla studentów III roku studiów dziennych i zaocznych kierunku zarządzania i marketingu - Temat:
- Marketing - podręczniki akademickie.
Konsumpcja (ekonomia) - podręczniki akademickie.
Konsumpcja (ekonomia) - aspekt psychologiczny - podręczniki akademickie.
Konsumpcja (ekonomia) - aspekt społeczny - podręczniki akademickie. - Książka