- Tytuł pełny:
- Zarządzanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach : stan, zastosowanie, tendencje i kierunki zmian. T. 2, Materiały konferencyjne / [red. nauk. Stanisław Kaczmarczyk] ; Katedra Marketingu. Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania. Uniwersytet Mikołaja Kopernika
- Współtwórcy:
- Kaczmarczyk, Stanisław (1945- ). Red.
Uniwersytet Mikołaja Kopernika (Toruń). Dział Wydawniczy. Wydawca - Wydawca:
- Toruń : Wydaw. UMK
- Rok wydania:
- 2002
- Opis fizyczny:
- 370 s. : rys., wykr. ; 24 cm
- ISBN:
- 8323114412
- Uwagi:
- Bibliogr. przy ref
Tekst częśc. ang., czes
Streszcz. ang. przy ref - Temat:
- Zarządzanie przedsiębiorstwem - Polska - konferencje.
Marketing - zarządzanie - konferencje. - Książka