- Tytuł pełny:
- Zarządzanie marketingowe we współczesnym handlu i usługach / red. nauk. Henryk Bronakowski, Edward Hościłowicz, Urszula Widelska
- Współtwórcy:
- Bronakowski, Henryk ( -2011). Red.
Hościłowicz, Edward. Red.
Widelska, Urszula. Red.
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania (Białystok). Wydawnictwa. Wydawca - Wydawca:
- Białystok : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania
- Rok wydania:
- 2007
- Opis fizyczny:
- 263 s. : il. ; 24 cm
- ISBN:
- 9788360432242
- Uwagi:
- Bibliogr. przy rozdz
Dla studentów uczelni wyższych
Streszcz. przy rozdz. ang - Temat:
- Marketing strategiczny - podręczniki akademickie.
Marketing usług - podręczniki akademickie. - Książka