- Tytuł pełny:
- Zdrowy rozsądek w marketingu bezpośrednim i interaktywnym / Drayton Bird ; przekł. Marcin Kowalczyk
- Tytuły ujednolicone:
- Commonsense direct marketing (pol.)
- Autorzy:
- Bird, Drayton
- Współtwórcy:
- Kowalczyk, Marcin (tłumacz). Tł.
- Wydawca:
- Warszawa : Wydawnictwo MT Biznes
- Rok wydania:
- cop. 2008
- Opis fizyczny:
- 492 s. : il. ; 25 cm
- ISBN:
- 9788361040446
- Uwagi:
- U dołu okł.: "Skuteczne metody pomiaru i testowania dla marketingu zintegrowanego, nowe zastosowania marketingu interaktywnego, kulisy najlepszych kampanii w historii Internetu"
U góry okł.: "Edycja 5. specjalna" [dot. oryg.] oraz "Wydanie polskie we współpracy ze Stowarzyszeniem Marketingu Bezpośredniego"
Indeks - Temat:
- Marketing bezpośredni.
Marketing interaktywny. - Książka