Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zdrowy rozsądek w marketingu bezpośrednim i interaktywnym

Tytuł pełny:
Zdrowy rozsądek w marketingu bezpośrednim i interaktywnym / Drayton Bird ; przekł. Marcin Kowalczyk
Tytuły ujednolicone:
Commonsense direct marketing (pol.)
Autorzy:
Bird, Drayton
Współtwórcy:
Kowalczyk, Marcin (tłumacz). Tł.
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwo MT Biznes
Rok wydania:
cop. 2008
Opis fizyczny:
492 s. : il. ; 25 cm
ISBN:
9788361040446
Uwagi:
U dołu okł.: "Skuteczne metody pomiaru i testowania dla marketingu zintegrowanego, nowe zastosowania marketingu interaktywnego, kulisy najlepszych kampanii w historii Internetu"
U góry okł.: "Edycja 5. specjalna" [dot. oryg.] oraz "Wydanie polskie we współpracy ze Stowarzyszeniem Marketingu Bezpośredniego"
Indeks
Temat:
Marketing bezpośredni.
Marketing interaktywny.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01885cam#a2200397#i#4500
001 0042100147442
003 KAT U, KAT 001
005 20220830213844.8
008 081105s2008####pl#a#########|001#0#pol#c
020 %a 9788361040446
035 %a xx001226677
035 %a (NUKAT)vtls001226677
040 %a WR U/mj %c WR U/mj %d WR U/dl %d SZCZ 004/MGs %d WA 14/MK %d WA 191/MS
041 1 # %a pol %h eng
100 1 %a Bird, Drayton.
240 1 0 %a Commonsense direct marketing %l (pol.)
245 1 0 %a Zdrowy rozsądek w marketingu bezpośrednim i interaktywnym / %c Drayton Bird ; przekł. Marcin Kowalczyk.
260 # %a Warszawa : %b Wydawnictwo MT Biznes, %c cop. 2008.
300 %a 492 s. : %b il. ; %c 25 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
500 %a U dołu okł.: "Skuteczne metody pomiaru i testowania dla marketingu zintegrowanego, nowe zastosowania marketingu interaktywnego, kulisy najlepszych kampanii w historii Internetu".
500 %a U góry okł.: "Edycja 5. specjalna" [dot. oryg.] oraz "Wydanie polskie we współpracy ze Stowarzyszeniem Marketingu Bezpośredniego".
504 %a Indeks.
650 # %a Marketing bezpośredni.
650 # %a Marketing interaktywny.
700 1 # %a Kowalczyk, Marcin %c (tłumacz). %e Tł.
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0042100147442 %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-61040-44-6
982 %a 339.138 %c BIRD, D. %d ZDROWY %z Marketing

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
BIRD, D.
ZDROWY
Nr inwentarza:
zBOND 46598
Wolny dostęp
Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
BIRD, D.
ZDROWY
Nr inwentarza:
zBOND 46599
Wolny dostęp
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
BIRD, D.
ZDROWY
Nr inwentarza:
G 190144
Wolny dostęp
Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
9485
Nr inwentarza:
zMARK 9485
Wolny dostęp

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
BIRD, D.
ZDROWY
Nr inwentarza:
G 189140
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz