- Tytuł pełny:
- Znaczenie naśladownictwa i wpływów społecznych w zachowaniach konsumentów / Aleksandra Burgiel
- Autorzy:
- Burgiel, Aleksandra
- Współtwórcy:
- Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego (Katowice). Wydawnictwo Uczelniane. Wydawca
- Wydawca:
- Katowice : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego
- Rok wydania:
- 2005
- Seria:
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach
- Zawartość serii:
- Prace Naukowe - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego
- Opis fizyczny:
- 165 s. : il. ; 25 cm
- ISBN:
- 8372468419
- Uwagi:
- Bibliogr. s. 157-162
- Temat:
- Postawy konsumentów - badania.
Preferencje konsumenta - badania. - Książka