- Tytuł pełny:
- Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej / red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska
- Współtwórcy:
- Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ). Redaktor
- Wydawca:
- Wrocław : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego
- Rok wydania:
- 2006
- Seria:
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, 0324-8445 ; nr 1107
- Zawartość serii:
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu 0324-8445 nr 1107
- Opis fizyczny:
- 652 s. : il. ; 24 cm
- Uwagi:
- Materiały na konferencję "Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej" organizowaną przez Katedrę Badań Marketingowych Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu
Bibliogr. częśc. przy art
Tekst częśc. w jęz. ang.; spis treści również ang
Streszcz. ang - Temat:
- Badania marketingowe - Kraje Unii Europejskiej - konferencje.
- Książka