- Tytuł pełny:
- Teoria i praktyka marketingu : materiały na konferencję naukową zorganizowaną przez Instytut Marketingu Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
- Autorzy:
- Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego (Wrocław). Instytut Marketingu
- Współtwórcy:
- Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego (Wrocław). Wydawnictwo. Wydawca
- Wydawca:
- Wrocław : Wydawnictwo AE
- Rok wydania:
- 2000
- Seria:
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. Materiały Konferencyjne
- Zawartość serii:
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu 0324-8445 nr 841
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. Materiały Konferencyjne - Opis fizyczny:
- 226, [1] s. : il. ; 21 cm
- Uwagi:
- W serii gł.: nr 841
Wydanie publ. sfinansowane ze środków Podyplomowego Studium Zarządzania i Marketingu - Temat:
- Marketing - konferencje.
- Książka