- Full title:
- Teoria i praktyka marketingu : materiały na konferencję naukową / zorganizowaną przez Instytut Marketingu Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
- Authors:
- Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego (Wrocław). Instytut Marketingu
- Co-authors:
- Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego (Wrocław). Wydawnictwo. Wydawca
- Publisher:
- Wrocław : Wydaw. AE
- Publication Year:
- 2001
- Publication series:
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. Materiały Konferencyjne
- Content series:
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu 0324-8445 nr 896
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. Materiały Konferencyjne - Physical description:
- 167 s. : wykr. ; 21 cm
- Notes:
- W serii gł.: 0324-8445 ; nr 896
Wyd. publ. zostało sfinans. ze środków Podyplomowego Studium Zarządzania i marketingu - Subject:
- Marketing - konferencje.
- Book