- Tytuł pełny:
- Teoria i praktyka marketingu : materiały na konferencję naukową / zorganizowaną przez Instytut Marketingu Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
- Autorzy:
- Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego (Wrocław). Instytut Marketingu
- Współtwórcy:
- Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego (Wrocław). Wydawnictwo. Wydawca
- Wydawca:
- Wrocław : Wydaw. AE
- Rok wydania:
- 2001
- Seria:
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. Materiały Konferencyjne
- Zawartość serii:
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu 0324-8445 nr 896
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. Materiały Konferencyjne - Opis fizyczny:
- 167 s. : wykr. ; 21 cm
- Uwagi:
- W serii gł.: 0324-8445 ; nr 896
Wyd. publ. zostało sfinans. ze środków Podyplomowego Studium Zarządzania i marketingu - Temat:
- Marketing - konferencje.
- Książka