- Full title:
- Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania / pod red. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej
- Co-authors:
- Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ). Red.
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego (Wrocław). Wydawnictwo. Wydawca - Publisher:
- Wrocław : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego
- Publication Year:
- 2003
- Publication series:
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, 0324-8445 ; nr 1004
- Content series:
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu 0324-8445 nr 1004
- Physical description:
- 536 s. : il. ; 24 cm
- Notes:
- Bibliogr. przy art
Streszcz. ang - Subject:
- Badania marketingowe.
Badania marketingowe - metodologia. - Book