- Tytuł pełny:
- Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania / pod red. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej
- Współtwórcy:
- Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ). Red.
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego (Wrocław). Wydawnictwo. Wydawca - Wydawca:
- Wrocław : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego
- Rok wydania:
- 2003
- Seria:
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, 0324-8445 ; nr 1004
- Zawartość serii:
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu 0324-8445 nr 1004
- Opis fizyczny:
- 536 s. : il. ; 24 cm
- Uwagi:
- Bibliogr. przy art
Streszcz. ang - Temat:
- Badania marketingowe.
Badania marketingowe - metodologia. - Książka