- Tytuł pełny:
- Marketing i zarządzanie w dydaktyce i badaniach naukowych / red. nauk. Józef Szabłowski
- Współtwórcy:
- Szabłowski, Józef (1935- ). Red.
- Wydawca:
- Białystok : Wydawnictwo WIG
- Rok wydania:
- 1998
- Seria:
- Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Białymstoku. Seria A ; z. 1
- Zawartość serii:
- Zeszyty Naukowe - Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Białymstoku. Seria A, Wydział Zarządzania i Marketingu 1506-4530 z. 1
- Opis fizyczny:
- 226 s. : il. ; 24 cm
- Uwagi:
- Na okł.: Seria 1, Wydział Zarządzania i Marketingu
Bibliogr. przy rozdz
Streszcz. ang., ros - Temat:
- Uniwersytety i uczelnie prywatne - Polska - 1990-.
Współpraca transgraniczna.
Planowanie strategiczne.
Marketing - zarządzanie. - Książka