Copy the formal description to the clipboard
LDR 01548cam#a2200301#i#4500
001 0042200355173
003 KAT U, KAT 001
005 20201111161536.3
008 110228s2010####pl#a###f#####|000#0#pol#c
020 %a 9788372418111
035 %a xx001995835
040 %a OLSZT 003/HP %c OLSZT 003/HP %d OLSZT 003/JGs
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Ostrowska, Izabela %c (ekonomia).
245 1 0 %a Model kształtowania lojalności konsumentów w stosunku do marki : %b na podstawie wybranych produktów konsumpcyjnych / Izabela Ostrowska.
260 # %a Szczecin : %b Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, %c 2010.
300 %a 394 s. : %b il. kolor. ; %c 24 cm.
490 1 %a Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, %x 0860-2751 ; %v t. (862) 788
504 %a Bibliogr. s. 369-386.
546 %a Streszcz. ang.
650 # %a Lojalność wobec marki %x badania %v podręczniki.
650 # %a Młodzież %x badania %z Polska.
710 2 # %a Uniwersytet Szczeciński. %b Wydawnictwo Naukowe. %4 pbl
830 0 %a Rozprawy i Studia - Uniwersytet Szczeciński %x 0860-2751 %v t. 788
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0042200355173 %z Rekord w katalogu OPAC biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7241-811-1
982 %a 365/366 %c OSTROWSKA, I. %d MODEL %z Konsumeryzm. Konsumenci. Potrzeby mieszkaniowe i ich zaspokajanie