Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Model kształtowania lojalności konsumentów w stosunku do marki : na podstawie wybranych produktów konsumpcyjnych / Izabela Ostrowska

Tytuł pełny:
Model kształtowania lojalności konsumentów w stosunku do marki : na podstawie wybranych produktów konsumpcyjnych / Izabela Ostrowska
Autorzy:
Ostrowska, Izabela (ekonomia)
Współtwórcy:
Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe. Wydawca
Wydawca:
Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Rok wydania:
2010
Seria:
Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, 0860-2751 ; t. (862) 788
Zawartość serii:
Rozprawy i Studia - Uniwersytet Szczeciński 0860-2751 t. 788
Opis fizyczny:
394 s. : il. kolor. ; 24 cm
ISBN:
9788372418111
Uwagi:
Bibliogr. s. 369-386
Streszcz. ang
Temat:
Lojalność wobec marki - badania - podręczniki.
Młodzież - badania - Polska.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01713cam#a2200349#i#4500
001 0042200355173
003 KAT U, KAT 001
005 20220830214857.4
008 110228s2010####pl#a###f#####|000#0#pol#c
020 %a 9788372418111
035 %a xx001995835
035 %a (NUKAT)vtls001995835
040 %a OLSZT 003/HP %c OLSZT 003/HP %d OLSZT 003/JGs
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Ostrowska, Izabela %c (ekonomia).
245 1 0 %a Model kształtowania lojalności konsumentów w stosunku do marki : %b na podstawie wybranych produktów konsumpcyjnych / Izabela Ostrowska.
260 # %a Szczecin : %b Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, %c 2010.
300 %a 394 s. : %b il. kolor. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, %x 0860-2751 ; %v t. (862) 788
504 %a Bibliogr. s. 369-386.
546 %a Streszcz. ang.
650 # %a Lojalność wobec marki %x badania %v podręczniki.
650 # %a Młodzież %x badania %z Polska.
710 2 # %a Uniwersytet Szczeciński. %b Wydawnictwo Naukowe. %4 pbl
830 0 %a Rozprawy i Studia - Uniwersytet Szczeciński %x 0860-2751 %v t. 788
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0042200355173 %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7241-811-1
982 %a 365/366 %c OSTROWSKA, I. %d MODEL %z Konsumeryzm. Konsumenci. Potrzeby mieszkaniowe i ich zaspokajanie

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
UE Biblioteka Specjalistyczna. Filia w Rybniku
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
8065
Nr inwentarza:
zROND 8065
Dostępny
Położenie:
UE Biblioteka Specjalistyczna. Filia w Rybniku
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
8859
Nr inwentarza:
zROND 8859
Dostępny
Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
11163
Nr inwentarza:
zMARK 11163
Wolny dostęp

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
365/366
OSTROWSKA, I.
MODEL
Nr inwentarza:
G 197004
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz