- Tytuł pełny:
- Model kształtowania lojalności konsumentów w stosunku do marki : na podstawie wybranych produktów konsumpcyjnych / Izabela Ostrowska
- Autorzy:
- Ostrowska, Izabela (ekonomia)
- Współtwórcy:
- Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe. Wydawca
- Wydawca:
- Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
- Rok wydania:
- 2010
- Seria:
- Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, 0860-2751 ; t. (862) 788
- Zawartość serii:
- Rozprawy i Studia - Uniwersytet Szczeciński 0860-2751 t. 788
- Opis fizyczny:
- 394 s. : il. kolor. ; 24 cm
- ISBN:
- 9788372418111
- Uwagi:
- Bibliogr. s. 369-386
Streszcz. ang - Temat:
- Lojalność wobec marki - badania - podręczniki.
Młodzież - badania - Polska. - Książka