- Tytuł pełny:
- Znaczenie relacji z klientami w procesie kształtowania wartości przedsiębiorstwa / Edyta Rudawska
- Autorzy:
- Rudawska, Edyta
- Współtwórcy:
- Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe. Wydawca
- Wydawca:
- Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
- Rok wydania:
- 2008
- Seria:
- Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, 0860-2751 ; (790) 716
- Zawartość serii:
- Rozprawy i Studia - Uniwersytet Szczeciński 0860-2751 t. (790) 716
- Opis fizyczny:
- 468 s. : il. ; 24 cm
- ISBN:
- 9788372416964
- Uwagi:
- Bibliogr. s. [419]-458
Streszcz. ang - Temat:
- Relacje z klientami - zarządzanie.
Przedsiębiorstwa - ocena. - Książka