- Tytuł pełny:
- Consumer behavior and marketing strategies of companies in the European market / ed. by Sławomir Smyczek & Mario Glowik ; University of Economics in Katowice
- Współtwórcy:
- Smyczek, Sławomir. Red.
Glowik, Mario. Red. - Wydawca:
- Katowice : Publisher of the University of Economics
- Rok wydania:
- 2010
- Seria:
- Scientific Publications
- Zawartość serii:
- Prace Naukowe - Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
- Opis fizyczny:
- 257 s. : il. ; 25 cm
- ISBN:
- 9788372464958
9788372465412 - Uwagi:
- Na s. red. błędny ISBN
Praca jest rezultatem dyskusji z naukowo-dydaktycznego seminarium "International Marketing and Management", zorganizowanego przez Akademię Ekonomiczną im. Karola Adamieckiego w Katowicach oraz Technische Hochschule Wildau
Bibliogr. przy rozdz - Temat:
- Preferencje konsumenta.
Marketing - Europa.
Przedsiębiorstwa międzynarodowe.
Preferencje konsumenta - Kraje Unii Europejskiej - 1990- - konferencje.
Marketing - Kraje Unii Europejskiej - 1990- - konferencje. - Książka