Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kulturowe uwarunkowania zachowań konsumentów na przykładzie młodych Europejczyków

Tytuł pełny:
Kulturowe uwarunkowania zachowań konsumentów na przykładzie młodych Europejczyków / Małgorzata Bartosik-Purgat ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Autorzy:
Bartosik-Purgat, Małgorzata
Współtwórcy:
Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo. Wydawca
Wydawca:
Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego
Rok wydania:
2011
Opis fizyczny:
381, [1] s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm
ISBN:
9788374175319
Uwagi:
Bibliogr. s. 338-366
Temat:
Postawy konsumentów - badania - Polska - 1990-.
Postawy konsumentów - badania - Europa - 1990-.
Preferencje konsumenta - Polska - 1990-.
Preferencje konsumenta - Europa - 1990-.
Konsumpcja (ekonomia) - aspekt antropologiczny - Europa - 1990-.
Młodzi konsumenci - Europa - 1990-.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01868cam#a2200361#i#4500
001 0042200411351
003 KAT U, KAT 001
005 20220830215139.5
008 110126s2011####pl#a###g#####|000#0#pol#c
020 %a 9788374175319
035 %a xx001939255
035 %a (NUKAT)vtls001939255
040 %a POZN 004/MKA %c POZN 004/MKA %d POZN 004/LKs %d KR U/KNs %d KR 93/BJs
100 1 %a Bartosik-Purgat, Małgorzata.
245 1 0 %a Kulturowe uwarunkowania zachowań konsumentów na przykładzie młodych Europejczyków / %c Małgorzata Bartosik-Purgat ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
260 # %a Poznań : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, %c 2011.
300 %a 381, [1] s. : %b il. (w tym kolor.) ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
504 %a Bibliogr. s. 338-366.
650 # %a Postawy konsumentów %x badania %z Polska %y 1990-.
650 # %a Postawy konsumentów %x badania %z Europa %y 1990-.
650 # %a Preferencje konsumenta %z Polska %y 1990-.
650 # %a Preferencje konsumenta %z Europa %y 1990-.
650 # %a Konsumpcja (ekonomia) %x aspekt antropologiczny %z Europa %y 1990-.
650 # %a Młodzi konsumenci %z Europa %y 1990-.
710 2 # %a Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). %b Wydawnictwo. %4 pbl
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0042200411351 %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7417-531-9
982 %a 365/366 %c BARTOSIK-PURG %d KULTUROWE %z Konsumeryzm. Konsumenci. Potrzeby mieszkaniowe i ich zaspokajanie

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
365/366
BARTOSIK-PURG
KULTUROWE
Nr inwentarza:
BG 403407
Wolny dostęp
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
365/366
BARTOSIK-PURG
KULTUROWE
Nr inwentarza:
G 215037
Wolny dostęp
Położenie:
UE Biblioteka Specjalistyczna. Filia w Rybniku
Lokalizacja:
Czytelnia
Sygnatura:
8888
Nr inwentarza:
zROND 8888
Wolny dostęp
Położenie:
UE Biblioteka Specjalistyczna. Filia w Rybniku
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
8161
Nr inwentarza:
zROND 8161
Dostępny
Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
10889
Nr inwentarza:
zMARK 10889
Wolny dostęp
Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
11069
Nr inwentarza:
zMARK 11069
Wolny dostęp

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
365/366
BARTOSIK-PURG
KULTUROWE
Nr inwentarza:
G 197017
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz