Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kontrola skuteczności marketingowej : problem zmienności interpretacji i pomiaru

Tytuł pełny:
Kontrola skuteczności marketingowej : problem zmienności interpretacji i pomiaru / Witold Kowal
Autorzy:
Kowal, Witold
Współtwórcy:
Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo. Wydawca
Wydawca:
Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego
Rok wydania:
2010
Seria:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Monografie i Opracowania, 1689-6556 ; 196
Zawartość serii:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Monografie i Opracowania 1689-6556 196
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu 1899-3192 nr 130
Opis fizyczny:
370 s. : il. kolor. ; 24 cm
ISBN:
9788376950198
Uwagi:
W serii gł.: ISSN 1899-3192 ; nr 130
Załączniki
Bibliogr. s. 343-355
Streszcz. ang
Temat:
Skuteczność organizacyjna - ocena.
Marketing - metodologia.
Marketing - Polska - 1990-.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01827cam#a2200397#i#4500
001 0042200425957
003 KAT U, KAT 001
005 20220830215248.7
008 110209s2010####pl#a#########|000#0#pol#c
020 %a 9788376950198
035 %a xx001950708
035 %a (NUKAT)vtls001950708
040 %a SZCZ M/KB %c SZCZ M/KB %d POZN U/HAs %d SZCZ M/KB
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Kowal, Witold.
245 1 0 %a Kontrola skuteczności marketingowej : %b problem zmienności interpretacji i pomiaru / %c Witold Kowal.
260 # %a Wrocław : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, %c 2010.
300 %a 370 s. : %b il. kolor. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Monografie i Opracowania, %x 1689-6556 ; %v 196
500 %a W serii gł.: ISSN 1899-3192 ; nr 130.
500 %a Załączniki.
504 %a Bibliogr. s. 343-355.
546 %a Streszcz. ang.
650 # %a Skuteczność organizacyjna %x ocena.
650 # %a Marketing %x metodologia.
650 # %a Marketing %z Polska %y 1990-.
710 2 # %a Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). %b Wydawnictwo. %4 pbl
830 0 %a Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. %p Monografie i Opracowania %x 1689-6556 %v 196
830 0 %a Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu %x 1899-3192 %v nr 130
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0042200425957 %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7695-019-8
982 %a 339.138 %c KOWAL, W. %d KONTROLA %z Marketing

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
UE Biblioteka Specjalistyczna. Filia w Rybniku
Lokalizacja:
Czytelnia
Sygnatura:
8157
Nr inwentarza:
zROND 8157
Wolny dostęp
Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
10955
Nr inwentarza:
zMARK 10955
Wolny dostęp
Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
11255
Nr inwentarza:
zMARK 11255
Wolny dostęp

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
KOWAL, W.
KONTROLA
Nr inwentarza:
G 197167
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz