- Tytuł pełny:
- Kontrola skuteczności marketingowej : problem zmienności interpretacji i pomiaru / Witold Kowal
- Autorzy:
- Kowal, Witold
- Współtwórcy:
- Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo. Wydawca
- Wydawca:
- Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego
- Rok wydania:
- 2010
- Seria:
- Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Monografie i Opracowania, 1689-6556 ; 196
- Zawartość serii:
- Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Monografie i Opracowania 1689-6556 196
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu 1899-3192 nr 130 - Opis fizyczny:
- 370 s. : il. kolor. ; 24 cm
- ISBN:
- 9788376950198
- Uwagi:
- W serii gł.: ISSN 1899-3192 ; nr 130
Załączniki
Bibliogr. s. 343-355
Streszcz. ang - Temat:
- Skuteczność organizacyjna - ocena.
Marketing - metodologia.
Marketing - Polska - 1990-. - Książka