- Tytuł pełny:
- Badania marketingowe : teoria i praktyka / red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska ; [aut. Krystyna Mazurek-Łopacińska et al.]
- Współtwórcy:
- Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ). Redaktor
Wydawnictwo Naukowe PWN. Wydawca - Wydawca:
- Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN
- Wydanie:
- Wyd. 1, 2 dodr
- Rok wydania:
- 2011
- Opis fizyczny:
- 494 s. : il. ; 24 cm
- ISBN:
- 9788301154622
- Uwagi:
- Bibliogr. s. 485-488. Indeks
Podręcznik przygotowany z myślą o studentach uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menadżerskich - Temat:
- Badania marketingowe - podręczniki akademickie.
- Książka