Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kult klienta : doskonała obsługa kluczem do sukcesu firmy

Tytuł pełny:
Kult klienta : doskonała obsługa kluczem do sukcesu firmy / Shep Hyken ; [tł. Antonina Kozłowska, Biuro Tłumaczeń Specjalistycznych Atominium]
Wariant tytułu:
Tyt. oryg.: Cult of the customer : create an amazing customer experience that turns satisfied customers into customer evangelists
Autorzy:
Hyken, Shep
Biuro Tłumaczeń Specjalistycznych Atominium
Współtwórcy:
Kozłowska, Antonina (anglistka). Tł.
Wolters Kluwer Polska. Wydawca
Wydawca:
Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business
Rok wydania:
2011
Opis fizyczny:
229 s. : il. ; 24 cm
ISBN:
9788326411878
Uwagi:
Tyt. oryg.: The cult of the customer : create an amazing customer experience that turns satisfied customers into customer evangelists
Indeks
Dla osób pracujących w bezpośredniej obsłudze klienta
Temat:
Relacje z klientami.
Obsługa klientów.
Public relations.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02003cam#a2200397#i#4500
001 0042200485738
003 KAT U, KAT 001
005 20241029233735.0
008 110302s2011####pl#a###f#####|001#0#pol#c
020 %a 9788326411878
035 %a xx001998452
035 %a (NUKAT)vtls001998452
035 %a (OCoLC)1414073913
040 %a WA 72/08AG %c WA 72/08AG %d WA 72/08AK %d WA U/DNs
041 1 # %a pol %h eng
100 1 %a Hyken, Shep.
245 1 0 %a Kult klienta : %b doskonała obsługa kluczem do sukcesu firmy / %c Shep Hyken ; [tł. Antonina Kozłowska, Biuro Tłumaczeń Specjalistycznych Atominium].
246 1 # %i Tyt. oryg.: %a Cult of the customer : %b create an amazing customer experience that turns satisfied customers into customer evangelists
260 # %a Warszawa : %b Oficyna a Wolters Kluwer business, %c 2011.
300 %a 229 s. : %b il. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
500 %a Tyt. oryg.: The cult of the customer : create an amazing customer experience that turns satisfied customers into customer evangelists.
504 %a Indeks.
521 8 %a Dla osób pracujących w bezpośredniej obsłudze klienta.
650 # %a Relacje z klientami.
650 # %a Obsługa klientów.
650 # %a Public relations.
700 1 # %a Kozłowska, Antonina %c (anglistka). %e Tł.
710 2 # %a Biuro Tłumaczeń Specjalistycznych Atominium.
710 2 # %a Wolters Kluwer Polska. %4 pbl
856 4 8 %3 Okładka %u http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/WALAZ/xx001998452.jpg
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0042200485738 %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-264-1187-8
982 %a 658.6/.8 %c HYKEN, S. %d KULT KLIENTA %z Organizacja i technika handlu. Towary. Usługi

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
10996
Nr inwentarza:
zMARK 10996
Wolny dostęp
Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
11068
Nr inwentarza:
zMARK 11068
Wolny dostęp

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 6 - Nauki Stosowane - POZIOM 1
Sygnatura:
658.6/.8
HYKEN, S.
KULT KLIENTA
Nr inwentarza:
G 197335
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz