Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Zachowania podmiotów na konkurencyjnym rynku

Tytuł pełny:
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Zachowania podmiotów na konkurencyjnym rynku / red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Leszek Gracz
Wariant tytułu:
Zachowania podmiotów na konkurencyjnym rynku
Współtwórcy:
Rosa, Grażyna (1968- ). Redaktor
Smalec, Agnieszka. Redaktor
Gracz, Leszek. Redaktor
Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe. Wydawca
Wydawca:
Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Rok wydania:
2010
Seria:
Ekonomiczne Problemy Usług, 1896-382X ; nr 55
Zawartość serii:
Ekonomiczne Problemy Usług 1896-382X nr 55
Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński 1640-6818 nr 595
Opis fizyczny:
609 s. : il. ; 24 cm
Uwagi:
W serii gł.: nr 595
Streszcz. ang
Temat:
Marketing - 1990-.
Konkurencja.
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01682cam#a2200373#ic4500
001 0042200555830
003 KAT U, KAT 001
005 20220830215934.1
008 101123s2010####pl#a#########|000#0#pol#c
035 %a xx001883707
035 %a (NUKAT)vtls001883707
040 %a SZCZ M/KB %c SZCZ M/KB %d WA U/DNs
041 0 # %a pol %b eng
245 0 0 %a Marketing przyszłości : %b trendy, strategie, instrumenty. %p Zachowania podmiotów na konkurencyjnym rynku / %c red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Leszek Gracz.
246 3 0 %a Zachowania podmiotów na konkurencyjnym rynku
260 # %a Szczecin : %b Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, %c 2010.
300 %a 609 s. : %b il. ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
490 1 %a Ekonomiczne Problemy Usług, %x 1896-382X ; %v nr 55
500 %a W serii gł.: nr 595.
546 %a Streszcz. ang.
650 # %a Marketing %y 1990-.
650 # %a Konkurencja.
700 1 # %a Rosa, Grażyna %d (1968- ). %e Redaktor
700 1 # %a Smalec, Agnieszka. %e Redaktor
700 1 # %a Gracz, Leszek. %e Redaktor
710 2 # %a Uniwersytet Szczeciński. %b Wydawnictwo Naukowe. %4 pbl
830 0 %a Ekonomiczne Problemy Usług %x 1896-382X %v nr 55
830 0 %a Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński %x 1640-6818 %v nr 595
856 4 # %u https://integro.ciniba.edu.pl/integro/site/recorddetail/0042200555830 %9 LinkOPAC
982 %a 339.138 %c MARKETING %d ROSA, G. %z Marketing

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Położenie:
CINIBA
Lokalizacja:
Magazyn
Sygnatura:
49916
Nr inwentarza:
zBOND 49916
Dostępny
Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
MARKETING
ROSA, G.
Nr inwentarza:
G 206722
Wolny dostęp
Położenie:
UE Biblioteka Specjalistyczna. Filia w Rybniku
Lokalizacja:
Czytelnia
Sygnatura:
8270
Nr inwentarza:
zROND 8270
Wolny dostęp
Położenie:
UE CNTI Biblioteka Specjalistyczna
Lokalizacja:
Czytelnia Multimedialna
Sygnatura:
10816
Nr inwentarza:
zMARK 10816
Wolny dostęp

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Położenie:
CINiBA
Lokalizacja:
Dział 3 - Nauki Społeczne. Ekonomia - POZIOM 2
Sygnatura:
339.138
MARKETING
ROSA, G.
Nr inwentarza:
G 197343
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz