- Tytuł pełny:
- Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Zachowania nabywców - wczoraj, dziś i jutro / red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec
- Wariant tytułu:
- Zachowania nabywców - wczoraj, dziś i jutro
- Współtwórcy:
- Rosa, Grażyna (1968- ). Red.
Smalec, Agnieszka. Red.
Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe. Wydawca - Wydawca:
- Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
- Rok wydania:
- 2010
- Seria:
- Ekonomiczne Problemy Usług, 1896-382X ; nr 54
- Zawartość serii:
- Ekonomiczne Problemy Usług 1896-382X nr 54
Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński 1640-6818 nr 594 - Opis fizyczny:
- 505 s. : il. ; 24 cm
- Uwagi:
- W serii gł.: nr 594
Streszcz. ang - Temat:
- Marketing - 1990-.
Postawy konsumentów. - Książka