Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Projektowanie doświadczeń w zakresie marketingu cyfrowego dla sieci kin

Tytuł:
Projektowanie doświadczeń w zakresie marketingu cyfrowego dla sieci kin
Autorzy:
Oleksandra Sharovska
Data publikacji:
2024
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Słowa kluczowe:
media społecznościowe
kino
marketing
Język:
polski
Cytata wydawnicza:
Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej – wybrane obszary aplikacji
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz