Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Modele współpracy bibliotek szkolnych i pedagogicznych na rzecz edukacji ustawicznej nauczycieli bibliotekarzy

Tytuł:
Modele współpracy bibliotek szkolnych i pedagogicznych na rzecz edukacji ustawicznej nauczycieli bibliotekarzy
Autorzy:
Hanna Langer
Agnieszka Renata Gołda
Data publikacji:
2009
Słowa kluczowe:
School library, pedagogical library, cooperation, teacher-librarian
Język:
polski
Cytata wydawnicza:
Chowanna
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł został zamieszczony w części : Modalnościowe aspekty systemów edukacji.

Four basic models of cooperation between school and pedagogical libraries are presented. These libraries are considered as a part of a system in which the flow of information to a significant extent determines the quality and professionalism of the service of users, among whom are all teachers, learners and other persons related to education. In library practice the described patterns of cooperation usually are applied in a hybrid form combining the elements of at least two different models. The activating model, which assumes that the library stimulates the users’ behaviours, and the reactive model, in which the library attempts to fulfil the users’ needs, seem to be the most advantageous ones.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz