Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak pisać na blog ekspercki, by inni chcieli to czytać?

Tytuł:
Jak pisać na blog ekspercki, by inni chcieli to czytać?
Autorzy:
Krystyna Bezubik
Data publikacji:
2018-03-28
Wydawca:
E-bookowo
ISBN, ISSN:
9788378599364
Opis fizyczny:
90 s.
Słowa kluczowe:
Poradniki
Praca zawodowa
Dostawca treści:
ebookpoint BIBLIO
eBook
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Czy chciałabyś usłyszeć od swojego klienta, że chce z Tobą pracować, bo Twoja strona internetowa zrobiła na nim lepsze wrażenie niż strony internetowe Twojej konkurencji? Albo że czyta artykuły na Twoim blogu i dają mu one do myślenia? Albo że treści, które zamieszczasz, sprawiły, że Ci zaufał i zdecydował się na kontakt osobisty?

 

Tak, doskonale wiesz, że prowadząc blog:

– zbudujesz w sieci wyróżniającą się markę i wystąpisz w charakterze ekspertki (eksperta);

– zdobędziesz zaufanie klientów;

– dasz poznać siebie i swoje wartości potencjalnym klientom;

– dotrzesz do osób, które będą chciały rozwijać się razem z Tobą.

 

"Jak pisać na blog ekspercki, by inni chcieli to czytać" to kurs online w formie e-booka.

 

Dzięki niemu:

 

– stworzysz podstawy marketingowe, które pozwolą Ci prowadzić blog, na którym będziesz zarabiać:

 

– określisz, kim mają być Twoi czytelnicy,

– sprecyzujesz tematykę, o której z przyjemnością będziesz pisać;

– dowiesz się, skąd czerpać inspirację i pomysły na wpisy, aby zawsze mieć o czym pisać;

 

– przełamiesz blokady, które powstrzymują Cię przed pisaniem:

 

– strach przed krytyką i hejtem,

– brak czasu na pisanie,

– zwiększysz swoją motywację do pisania;

 

– poznasz najważniejsze zasady prowadzenia bloga i tworzenia artykułów internetowych:

 

– jak pisać przyciągające uwagę tytuły (na blog i do newslettera),

– jak utrzymać uwagę czytelnika przy długim tekście,

– jak pisać w ciekawy przyciągający sposób o trudnych tematach (elementy storytellingu),

 

– otrzymasz wskazówki na temat promowania swojej strony, dobierania słów kluczowych i poruszania się w social media;

 

Przekonasz się, że możesz prowadzić ciekawy blog, dzięki któremu pozyskasz nowych klientów.

 

 

A przede wszystkim dowiesz się, jak pisać, by inni chcieli to czytać. Jak pisać, by prowadzenie bloga, newslettera, fanpage’a przełożyło się na Twój plan marketingowy.

 

Kurs w formie e-booka to:

 

- wiedza merytoryczna,

 

- szereg praktycznych ćwiczeń,

 

- nagrania audio,

 

- dostęp do nagrania webinaru "Jak z sukcesem pisać na blog".

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz