Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Consumer Rights Protection : Threats and opportunities for enhancing consumer awareness

Tytuł:
Consumer Rights Protection : Threats and opportunities for enhancing consumer awareness
Data publikacji:
2012
ISBN, ISSN:
9788378755838
Opis fizyczny:
308 s.
Tematy:
Prawo administracyjne
Język:
staroangielski (ok. 450-1100)
Dostawca treści:
IBUK Libra
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

The entire publication is the outcome of the discussions which took place during International Conference on Enhancing Consumer Awareness host by University of Economics in Katowice. The entire publication is divided into four parts: first part provides inside to consumer rights awareness and system of protecting those rights. Second one presents selected aspects of consumer behavior on different markets. Part three is focus on companies’ practices introducing to protect consumers and build their awareness on different markets. Last part describes selected aspects of market environment and their influence on consumer awareness. The book allows presenting the importance and role of consumer rights and their awareness by all market players in developing sustainable economy.


Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz