Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Profesjonalizacja lokalnych kampanii wyborczych w dobie nowych mediów, na przykładzie miast i gmin Zagłębia Dąbrowskiego zrzeszonych w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii podczas wyborów samorządowych w 2018 roku

Tytuł:
Profesjonalizacja lokalnych kampanii wyborczych w dobie nowych mediów, na przykładzie miast i gmin Zagłębia Dąbrowskiego zrzeszonych w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii podczas wyborów samorządowych w 2018 roku
Autorzy:
Kubasik, Jakub
Współwytwórcy:
Kolczyński, Mariusz. Promotor
Data publikacji:
2024
Wydawca:
Uniwersytet Śląski. Wydział Nauk Społecznych
Słowa kluczowe:
Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia
Zagłębie Dąbrowskie
komunikacja polityczna
nowe media
komunikacja społeczna
wybory samorządowe
komunikacja masowa
media społecznościowe
Prawa:
Praca opublikowana na podstawie Zarządzenia nr 31/2014 Rektora UŚ
Forma i typ:
praca doktorska
Źródło:
DrBG 4857
Dostawca treści:
Biblioteka Cyfrowa UŚ (dostęp z komputerów bibliotek UŚ)
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz