Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola mediów społecznościowych oraz ich wpływ na procesy rekrutacji pracowników

Tytuł:
Rola mediów społecznościowych oraz ich wpływ na procesy rekrutacji pracowników
Autorzy:
Wąsek, Krzysztof. Autor
Współwytwórcy:
Katedra Zarządzania Zasobami Ludzkimi (Uniwersytet Ekonomiczny ; Katowice)
Data publikacji:
2019
Tematy:
Polska
Media społecznościowe
Rekrutacja pracowników
Język:
polski
Prawa:
Uznanie Autorstwa – Użycie Niekomercyjne 4.0
http://www.europeana.eu/rights/rr-f/
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica (dostęp w CINiBA, CNTI oraz Oddziale BUŚ w Cieszynie)
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
raport z badań

Bibliografia, netografia na stronach 117-119.

artykuł z czasopisma ekonomicznego

artykuł z czasopisma naukowego

Streszczenie w języku angielskim.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz