Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

O zmianie zachowań komunikacyjnych : konsumenci w nowych sytuacjach audiowizualnych

Tytuł:
O zmianie zachowań komunikacyjnych : konsumenci w nowych sytuacjach audiowizualnych
Autorzy:
Miczka, Tadeusz (1952- )
Współwytwórcy:
Księgarnia św. Jacka
Data publikacji:
2002
Wydawca:
Katowice : Księgarnia Św[iętego] Jacka
Tematy:
Komunikacja społeczna
Kultura audiowizualna
Filozofia kultury
Język:
polski
Prawa:
http://www.europeana.eu/rights/rr-r/
Publikacja chroniona prawem autorskim - reprodukcja cyfrowa dostępna w czytelniach BN i na terminalach Academiki
Źródło:
Biblioteka Narodowa
Dostawca treści:
Academica (dostęp w CINiBA, CNTI oraz Oddziale BUŚ w Cieszynie)
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Bibliogr. Indeks.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz