Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Język uwikłany w ponowoczesność

Tytuł:
Język uwikłany w ponowoczesność
Autorzy:
Łuc, Izabela
Bortliczek, Małgorzata
Data publikacji:
2011
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
ISBN, ISSN:
9788322620298
Słowa kluczowe:
perswazja
manipulacja
język polski
reklama
język i kultura
Język:
polski
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/
Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Forma i typ:
other
Dostawca treści:
Repozytorium Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The book Language entangled in postmodernity was based on the analysis and interpretation of multi-symbolic advertisement messages concerning various spheres of human activity (among other things culinary activity, a widely-understood commercial and consumerist activity, aesthetic activity concentrated on the improvement of an image of a postmodern human being, as well as embellishment and improvement of the closest environment). The book Language entangled in postmodernity concentrated on the analysis of linguistic phenomena reflecting postmodernity created in multi-thematic, multi-stylistic and multi-genre advertisements. Multi-symbolic advertisement messages (stylized culture texts) underwent the analysis and cultural interpretation. A linguistic-cultural analysis of advertisements allows for drawing a conclusion that postmodernity was overtaken by commerce and consumerism consisting in (de)tabooisation and depreciation of values entangled in cultural, marketing, iconic and stylistic dependences. A multidimensional analysis of the advertisement texts under investigation allowed for noticing many mechanisms typical of a postmodern advertisement used in order to highlight various qualities and attributes of products and services offered to customers. The subject-matter dealt with by the authors of the book can inspire studies on the relationships between language and culture and language of values.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz