Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu a marketing relacji

Tytuł:
Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu a marketing relacji
Autorzy:
Janeczek, Urszula
Współwytwórcy:
Mitręga, Maciej. Red.
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Słowa kluczowe:
społeczna odpowiedzialność biznesu
marketing relacji
Język:
polski
Forma i typ:
czasopismo
Dostawca treści:
Śląska Biblioteka Cyfrowa
Czasopismo
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
182

Seria: Zeszyty Naukowe Wydziałowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Studia Ekonomiczne

Zarządzanie relacjami w biznesie: współczesne wyzwania

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz