Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Społeczne funkcje public relations a etyka profesjonalna


Tytuł :
Społeczne funkcje public relations a etyka profesjonalna
Autorzy :
Stasiuk-Krajewska, Karina
Współwytwórcy :
Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Gołuchowski, Jerzy. Red.
Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Data publikacji :
2014
Wydawca :
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Słowa kluczowe :
reklama
public relations
społeczna odpowiedzialność biznesu
branding
etyka
Język :
polski
Forma i typ :
czasopismo
Dostawca treści :
Śląska Biblioteka Cyfrowa
 
Czasopismo
  Przejdź do źródła
185

Public Relations: doskonalenie procesu komunikowania w przestrzeni publicznej

Seria: Zeszyty Naukowe Wydziałowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Studia Ekonomiczne

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies